Wednesday, June 19, 2019

क़तआत ٠

क़तआत 
ठूंठ 

बातिल की बाग़ में हूँ किसी ठूंठ की तरह,
हर सांस पी रहा हूँ कड़े घूँट की तरह,
लादे हुए हूँ पीठ पर, सच्चाइयों का बोझ,
वीरान दश्त में हूँ , थके  ऊँट की तरह.
बातिल=मिथ्य ,दश्त=जंगल 

ٹھونٹھ
باطل کی باغ میں ہوں ، کسی ٹھونٹھ کی طرح 
ہر سانس پی رہا ہوں ، کڑے گھونٹ کی طرح،
لادے ہوئے ہوں پیٹھ پر ، سچائیوں کا بوج
ویران میں آ گیا ہوں ، کسی اونٹ کی طرح ٠

ओ सूरज 

लाखों बरस से किसके लिए जूझता है तू ,
गर्दिश के बंधनों से कभी ऊबता है तू ?,
ढो ढो के थक गया हूँ, ज़माने का बोझ मैं,
 सूरज मुझे बता, कि कहाँ डूबता है तू .

او سورج 
لاکھوں برس سے، کسکے لئے جوجھتا ہے تو 
گردش کے بندھنو سے، کبھی اوبتا ہے تو؟ 
ڈھو ڈھو کے تھک گیا ہوں زمانے کا بوجھ میں 
سورج مجھے بتا، کہ کہاں ڈوبتا ہے تو ؟


शर

कुछ लोग छोड़ते हैं मरने के बाद ज़र,
कुछ लोग छोड़ते हैं दीवार ओ दर का घर,
दीनो धरम के बानी फ़क़त छोड़ते हैं दिक़,
इंसानियत के हक में दीन ओ धरम का शर. 
शर=झगड़ा

وراثتیں 

کُچھ لوگ چھوڑتے ہیں مرنے کے بعد زر 
کچھ لوگ چھوڑتے ہیں دیوار و در کا گھر 
کیسی وراثتیں ہیں ان پیر و پیامبر کی 
انسانیت کے حق میں دین و دھرم کا شر٠ 

No comments:

Post a Comment