Monday, August 13, 2018

जुंबिशें - - - नज़्म 27 ईश वाणी


27

ईश वाणी

मैं हूँ वह ईश,
कि जिसका स्वरूप प्रकृति है,
मैं स्वंभू हूँ ,
पर भवता के विचारों से परे,
मेरी वाणी नहीं भाषा कोई,
न कोई लिपि, न कोई रस्मुल-ख़त1,
मेरे मुंह, आँख, कान, नाक नहीं,
कोई ह्रदय भी नहीं, कोई समझ बूझ नहीं,
मैं समझता हूँ , न समझाता हूँ ,
पेश करता हूँ , न फ़रमाता हूँ,
हाँ! मगर अपनी ग़ज़ल गाता हूँ.

जल कि कल कल, कि हवा की सर सर,
मेरी वाणी है यही, मेरी तरफ़ से सृजित,
गान पक्षी की सुनो या कि सुनो जंतु के,
यही इल्हाम ख़ुदावन्दी2 है.
बादलों की गरज और ये बिजली की चमक,
हैं सदाएं मेरी,
चरमराते हुए, बांसों की खनक ,
हैं निदाएं3 मेरी.
ज़लज़ले, ज्वाला-मुखी और बे रहम तूफाँ,
मेरे वहियों की नमूदारी है.
ईश वाणी या ख़ुदा के फ़रमान,
जोकि कागज़ पे लिखे मिलते हैं,
मेरी आवाज़ की परतव5 भी नहीं.
मेरी तस्वीर है ,आवाज़ भी है,
दिल की धड़कन में सुनो और पढ़ो फ़ितरत में.

 लिपि १-खुदा की आवाज़ २-आकाश वाणी ३-ईश वाणी ४-उजागर ५-छवि ६-प्रकृति

کلامِ الہی

میں ہوں وہ ایش ؛ 
کہ جسکا سواروپ پرکریتی ہے؛
میں سویمبھو ہوں ؛
پر بہوتا کے وچاروں سے پرے ؛
میری وانی نہیں بھاشا کوئی ؛
نہ کوئی لپی ، نہ کوئی رسم الخط ؛
میرے منہ آنکھ کان ناک نہیں ؛
کوئی ہردے بھی نہیں ، کوئی سمجھ بوجھ نہیں ؛
میں سمجھتا ہوں نہ سمجھاتا ہوں ؛
پیش کرتا ہوں نہ فرماتا ہوں ؛
ہاں ! مگر اپنی غزل گاتا ہوں ؛
جل کی کل کل کہ ہوا کی سر سر ؛
میری وانی ہیں یہی ، میری طرف سے سرجت ؛
گان پہنچی کا سنو ، تان سنو جنتو کے ؛
یہی الہامِ خدا وندی ہے ؛
بادلوں کی گرج اور یہ بجلی کی چمک ؛
ہیں ندایں میری ؛
،چرمراتے ہوئے بانسوں کی کھنک 
 ہیں صدایں میری ؛
زلزلہ جوالہ مکھی اور بے رحم طوفان ؛
میرے وحیوں کی نموداری ہے ؛

ایش وانی یا خدا کے فرمان ؛
جو کہ کاغذ پہ لکھے ملتے ہیں؛
مری آواز کے پرتو بھی نہیں ؛
میری تصویر اور آواز بھی ہے ؛
دل کی دھڑ کن میں اسے دیکھو  سنو؛
اسکو پڑھو فطرت میں ٠ 

No comments:

Post a Comment